Лабораторна робота №2


Тема: Проектна організація навчального процесу з використанням інформаційних технологій.
  Мета: вивчити принципи, цілі, етапи роботи над проектом, вимоги до освітніх телекомунікаційних проектів.
Обладнання:
 1. Електронний курс лекції 2.
 2. Комп’ютер з ОС Windows та пакетом програм Microsoft Office, підключений до локальної мережі ВДПУ та мережі Інтернет.
Література:
1. Гуревич Р. С. Навчання у телекомунікаційних освітніх проектах (з досвіду роботи) / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко. – Вінниця : «Ландо», 2007. –138 с.
2. Гуревич Р. С. Проектна діяльність учнів ПТНЗ на основі інформаційно-комунікаційних технологій / Р. С. Гуревич, Л. В. Жиліна, М. Ю. Кадемія. – Вінниця : «Планер», 2009. – 100 с.
3. Пахомова Н. Ю. Метод учебных проектов в образовательном учреждении : пособие для учителей и студентов педагогических вузов / Н. Ю. Пахомова. – М. : АРКТИ, 2003. – 112 с.
4. Сергеев И. С. Как организовать проектную деятельность учащихся : практическое пособие для работников общеобразовательных учреждений / И. С. Сергеев– М. : АРКТИ, 2004. – 80 с.
5. Терещук А. І. Методика організації проектної діяльності старшокласників з технологій : метод. посіб. для вчителів, навч. прогр., варіат. модулі / А. І. Терещук, С. М. Дятленко. – К. : Літера ЛТД, 2010. – 128 с.
Хід роботи:
II. Виконання практичних завдань.
III. Використані джерела.
1. Режим доступу:
http://ito.vspu.net/ENK/20152016/ikt_magistri/index.htm
2. Режим доступу: https://uk.wikipedia.org
3. Освітні технології: Навч.-метод. посіб. / О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; За заг. ред.  О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002.
4. Інновації на уроках. Методична пам’ятка вчителя // Історія та правознавство.– 2004. – № 20
5. Авер’янова Н. Інформаційний простір в системі освіти // Рідна школа. – 2001. – №2
IV. Рефлексія.
В процесі виконання лабораторної роботи я визначив принципи, цілі, етапи проекту, ознайомився з вимогами до освітніх телекомунікаційних проектів.
     

Комментариев нет:

Отправить комментарий