Тема: Сучасні технології навчання та науково-дослідної роботи на основі ІКТ.
Мета: ознайомитися із сучасними технологіями навчання та науково-дослідної роботи на основі ІКТ, навчитися шукати інформацію засобами спеціалізованих наукових пошукових систем.
Література:
1. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях : навчальний посібник для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Київ : Освіта України, 2006. – 366 с.
2. Интернет в гуманитарном образовании : учеб. пособие для студ. высш. уч. завед. / А. Е. Петров, М. В. Моисеева, Е. С. Полат; под. ред. Полат Е. С. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001, – 272 с.
3. Кадемія М. Ю. Інформаційне освітнє середовище сучасного навчального закладу : навчально-методичний посібник / М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр, Т. В. Ткаченко, Л.С. Шевченко. – Львів : Вид-во «СПОЛОМ», 2009. – 186 с.
4. Поясок Т. Б. Застосування інформаційних техноло-гій в навчальному процесі вищої школи : науково-методичний посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів економічного профілю / Т. Б. Поясок. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2009. – 104 с.
5. Трайнев В. А. Информационные коммуникацион-ные педагогические технологии (обобщения и рекомендации) : [учебное пособие] / В. А. Трайнев, И. В. Трайнев – 3-е изд. – М. : Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2008. – 280 с.
6. Bioinformatics: a concept-based introduction Edited by Venkatarajan Subramanian Mathura, Pandjassarame Kangueane, Springer Science+Business Media, LLC 2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.springer.com.
7. Immunoinformatics Springer New York 2008. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.springer.com.
8. Berriz1, G. F. The Synergizer service for translating gene, protein and other biological identifiers / G. F. Berriz1, F. P. Roth // Bioinformatics. 2008. – 24. – 19. – P. 2272–2273.
9. Konagaya, A. Trends in life science grid: from computing grid to knowledge grid / A. Konagaya // BMC Bioinformatics. – 2006. – 7. – (Suppl 5).
10. Исследовательский совет Управления науки и технологии Великобритании Research Councils at the Office of Science and Technology (OST). . [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.sciencemag.org/feature/misc/webfeat/vis2008/
11. Научная электронная библиотека e-library [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.elibrary.ru/defaultx.asp.
12. Национальная лаборатория Argonne (Argonne National Laboratory). [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://wit.mcs.anl.gov/WIT2/.
13. Национальный институт здоровья США – US National Institutes of Health (NIH.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nih.gov/.
Мета: ознайомитися із сучасними технологіями навчання та науково-дослідної роботи на основі ІКТ, навчитися шукати інформацію засобами спеціалізованих наукових пошукових систем.
Література:
1. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях : навчальний посібник для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Київ : Освіта України, 2006. – 366 с.
2. Интернет в гуманитарном образовании : учеб. пособие для студ. высш. уч. завед. / А. Е. Петров, М. В. Моисеева, Е. С. Полат; под. ред. Полат Е. С. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001, – 272 с.
3. Кадемія М. Ю. Інформаційне освітнє середовище сучасного навчального закладу : навчально-методичний посібник / М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр, Т. В. Ткаченко, Л.С. Шевченко. – Львів : Вид-во «СПОЛОМ», 2009. – 186 с.
4. Поясок Т. Б. Застосування інформаційних техноло-гій в навчальному процесі вищої школи : науково-методичний посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів економічного профілю / Т. Б. Поясок. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2009. – 104 с.
5. Трайнев В. А. Информационные коммуникацион-ные педагогические технологии (обобщения и рекомендации) : [учебное пособие] / В. А. Трайнев, И. В. Трайнев – 3-е изд. – М. : Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2008. – 280 с.
6. Bioinformatics: a concept-based introduction Edited by Venkatarajan Subramanian Mathura, Pandjassarame Kangueane, Springer Science+Business Media, LLC 2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.springer.com.
7. Immunoinformatics Springer New York 2008. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.springer.com.
8. Berriz1, G. F. The Synergizer service for translating gene, protein and other biological identifiers / G. F. Berriz1, F. P. Roth // Bioinformatics. 2008. – 24. – 19. – P. 2272–2273.
9. Konagaya, A. Trends in life science grid: from computing grid to knowledge grid / A. Konagaya // BMC Bioinformatics. – 2006. – 7. – (Suppl 5).
10. Исследовательский совет Управления науки и технологии Великобритании Research Councils at the Office of Science and Technology (OST). . [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.sciencemag.org/feature/misc/webfeat/vis2008/
11. Научная электронная библиотека e-library [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.elibrary.ru/defaultx.asp.
12. Национальная лаборатория Argonne (Argonne National Laboratory). [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://wit.mcs.anl.gov/WIT2/.
13. Национальный институт здоровья США – US National Institutes of Health (NIH.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nih.gov/.
Хід роботи:
II. Виконання практичних завдань.
III. Використані джерела.
1. Режим доступу:
http://ito.vspu.net/ENK/20152016/ikt_magistri/index.htm
2. Режим доступу: https://uk.wikipedia.org
3. Освітні технології: Навч.-метод. посіб./ О. М. Пє-хота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002.
4. Інновації на уроках. Методична пам’ятка вчителя // Історія та правознавство.– 2004. – № 20
5. Авер’янова Н. Інформаційний простір в системі освіти // Рідна школа. – 2001. – №2.
6.Научная электронная библиотека e-library [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.elibrary.ru/defaultx.asp.
6.Научная электронная библиотека e-library [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.elibrary.ru/defaultx.asp.
IV. Рефлексія.
В процесі виконання лабораторної роботи я визначив принципи, цілі, етапи проекту, ознайомився з вимогами до освітніх телекомунікаційних проектів.
В процесі виконання лабораторної роботи я визначив принципи, цілі, етапи проекту, ознайомився з вимогами до освітніх телекомунікаційних проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий