Тема: Використання сервісів Веб 2.0, Веб 3.0 у навчанні та наукових дослідженнях.
Мета: навчитись створювати, редагувати, налагоджувати мережеві блоги; додавати коментарі до блогів.
Методичне забезпечення: роздатковий матеріал, презентація, персональні комп’ютери підключені до мережі Internet.
Хід роботи:
ІІ. Виконання практичних завдань
ІІІ. Список використаних джерел.
1. Режим доступу: http://ito.vspu.net/ENK/2015-2016/ikt_magistri/index.htm
2. Режим доступу: http://zw.ciit.zp.ua/index.php/ТЕХНОЛОГІЯ_ВЕБ_2.0_ЯК_ЗАСІБ_ВИКОРИСТАННЯ_ОСВІТНІХ_ВЕБ-РЕСУРСІВ_ВЧИТЕЛЯМИ
3. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=V1OnaDCymls
4. Балик Н.Р. Використання соціальних сервісів WEB 2.0 в галузі вузівської та післявузівської педагогічної освіти з інформатики / Наукові записки Тернопільського нац.пед.у-ту ім.В.Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2008. – №7. – С.88-90.
5. Дягло Н.В. Вікі-технології у сучасній освіті // Вісник Чернігівського держ. пед. ун-ту імені Т.Г.Шевченка. – Чернігів. – 2008. – Вип.58. – С.86-90.
6. Забарна А.П. Використання мережевих щоденників (блогів) у навчально-виховному процесі школи // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2008. – №5 (17). – С.45-49.
7. Иванченко Д.А. Перспективы применения блог-технологий в Интернет-обучении // Информатика и образование. – 2007. – №2.– с.120-122.
IV. Рефлексія.
Під час виконання лабораторної роботи я навчився створювати, редагувати, налагоджувати мережеві блоги; додавати коментарі до блогів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий